20 травня до Василівського районного суду надійшов обвинувальний акт щодо водія вантажівки за ч. 3 ст. 286 (порушення правил безпеки дорожнього руху або експлуатації транспорту особами, які керують транспортними засобами) КК України.
Нагадаємо, що у кримінальному провадженні особу звинувачують за фактом ДТП з загиблими та постраждалими, яке сталося 10 серпня 2018 року на трасі «Харків-Сімферополь» у Василівському районі, біля села Кам’янське, де зіткнулися вантажний автомобіль «КамАЗ» і маршрутка з пасажирами. В результаті аварії загинули семеро осіб, з яких шестеро дітей і один дорослий, ще 17 – отримали травми різного ступеня тяжкості. Маршрутний автобус їхав рейсом з Кирилівки.
За кермом вантажного автомобіля перебував 31-річний мешканець міста Краматорськ Донецької області.
Своїми діями водій порушив вимоги п.п. 2.3 а), б), п. 31.1, п. 31.4 та п. 31.4.2 б), г) Правил дорожнього руху, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 10.10.2001 № 1306, зі змінами та доповненнями, відповідно до яких:
- п. 2.3 «Для забезпечення безпеки дорожнього руху водій зобов’язаний:
а) перед виїздом перевірити і забезпечити технічно справний стан і комплектність транспортного засобу, правильність розміщення та кріплення вантажу;
б) бути уважним, стежити за дорожньою обстановкою, відповідно реагувати на її зміну, стежити за правильністю розміщення та кріплення вантажу, технічним станом транспортного засобу і не відволікатися від керування цим засобом у дорозі»;
п. 31.1 «Технічний стан транспортних засобів та їх обладнання повинні відповідати вимогам стандартів, що стосуються безпеки дорожнього руху та охорони навколишнього середовища, а також правил технічної експлуатації, інструкцій підприємств-виробників та іншої нормативно-технічної документації»;
п. 31.4 «Забороняється експлуатація транспортних засобів згідно із законодавством за наявності таких технічних несправностей і невідповідності таким вимогам:
п. 31.4.2 «Рульове керування:
б) є не передбачені конструкцією відчутні взаємні переміщення деталей і вузлів рульового керування або переміщення їх відносно кузова (шасі, кабіни, рами) транспортного засобу; нарізні з’єднання не затягнуті або надійно не зафіксовані;
г) у рульовому керуванні встановлено деталі із слідами залишкової деформації та іншими дефектами, а також застосовано деталі і робочі рідини, що не передбачені для даної моделі транспортного засобу або не відповідають вимогам підприємства-виробника».
На досудовому розслідуванні відносно водія вантажівки було обрано запобіжний захід у вигляді утримання під вартою.
Справа перебуває у провадженні головуючого судді Нікандрової С.О.
Попереднє судове засідання призначено на 29 травня 2019 року на 09-30 годину.
Прес-секретар суду